Kılıçdaroğlu: Evi satmaya çalışıyorum günlük haber

Kılıçdaroğlu: Evi satmaya çalışıyorum günlük haber, Kılıçdaroğlu: Evi satmaya çalışıyorum günlük haber, Kılıçdaroğlu: Evi satmaya çalışıyorum haberi oku öğren, Kılıçdaroğlu: Evi satmaya çalışıyorum haberi,

CHP lideri “Bugüne kadar eve 163 bin TL ödeme yaptım. Ancak bankadan kredi aldığım için 1.500 TL taksidi ödemekte zorlanıyorum. Evi iki ay önce satılığa çıkardım ancak alan olmadı” dediKılıçdaroğlu: Evi satmaya çalışıyorum haberi oku öğren,Kılıçdaroğlu: Evi satmaya çalışıyorum haberi oku öğren,Kılıçdaroğlu: Evi satmaya çalışıyorum haberi,

Bu yazı Genel içinde yayınlandı ve , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

