Bu referandum anketi doğru mu haberi

Bu referandum anketi doğru mu haberi oku öğren, Bu referandum anketi doğru mu haberi oku öğren, Bu referandum anketi doğru mu son haber, Bu referandum anketi doğru mu haberleri okumak istiyorum,

GENAR Araştırma ve Danışmanlık Şirketi tarafından yapılan Türkiye geneli siyasi gündem araştırması 12 Eylülde yapılacak referandumun rengini belli etti.Bu referandum anketi doğru mu haberleri okumak istiyorum,Bu referandum anketi doğru mu haberleri okumak istiyorum,Bu referandum anketi doğru mu haberleri okumak istiyorum,

Bu yazı Genel içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

